tvorba stránek
Publikováno 08.12.2012 v 23:02 v kategorii Novinky, přečteno: 84x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a stále budou) základem seo, či spíše, faktory usměrňující hodnocení internetových stránek a předně i jeho místo ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text nejdříve. Ale nyní už může být jasné, že vliv anchor textu v lincích ztratil svou cenu - verifikovaný pravda. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technologie. Máme možnost uvidět, že google klade hlavně maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Velké množství provozovatelů webů vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je určitě správné, ale pokud web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělé www stránky bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A může být pozdě na to zjišťovat proč web nefunguje, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Svěřte proto tvorbu webu skutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz